Yhteistilaus 2021

Yhteistilauksen toimittaa edellisen vuoden tapaan Schwerter Orchideenzucht Saksasta. Tilauksia voi jättää verkkokauppaan huhtikuun ajan.  Kasvit toimitetaan tilaajan lähimpään postitoimipaikkaan hintaan 8 euroa tilaus ja 30 senttiä kasvilta. Toimitusajankohta sovitetaan säätilan mukaan niin, että orkideat tulevat perille mahdollisimman hyvässä kunnossa. Mitään erikseen sovittua lähetyspäivää ei siis ole. Tilaaminen edellyttää Suomen orkideayhdistyksen jäsenyyttä. Tilaus laskutetaan toukokuun aikana sitten kun toimitusmäärät on tarkistettu.​ Hyväksyessäsi tilauksesi se lähtee välittömästi Saksaan, joten jos haluat myöhemmin lisätä jotain, sinun on tehtävä uusi tilaus.

Huomaathan, että pieni hinta tai purkkikoko yleensä tarkoittaa taimivaiheen kasvia, jonka ensimmäinen kukinta saattaa olla vuosien päässä. Ohjetta “Irtojuurinen. Pitää sitoa palikalle” ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti. Monet näistä kasveista menestyvät myös ruukutettuna tai korissa – lajista riippuen.

Jos tilausta ei ole mahdollista jättää verkkokauppaan, sen voi postittaa osoitteella: Oili Pentinsaari, Riippakoivuntie 12 A, 02130 Espoo. Tiedusteluihin ja mahdollisiin reklamaatioihin vastaa Ari Matikka, ari.matikka@suomenorkideayhdistys.fi tai 040 550 8265.

TÄSSÄ EXCEL-TIEDOSTO SELATTAVAKSI
TÄSSÄ PDF (22 SIVUA)