YHTEISTILAUS 2019

Yhteistilauksemme toimittaja on Orchideengarten Karge-Liphard. Tilaukseen voivat osallistua vuoden 2019 jäsenmaksunsa maksaneet yhdistyksen jäsenet. Suosittelemme tilaamista ensisijaisesti yhdistyksen verkkokaupan kautta. Myös lehdessä olevaa lomaketta voi käyttää postittamalla se osoitteella Kristiina Hämäläinen, Ruohotie 28, 00700 HELSINKI.

Tilauksen viimeinen jättöpäivä on sunnuntai 14. huhtikuuta.

Tilauslistoihin voi tutustua tästä:  PDF   Excel

Huomaa, että Orkidealehdessä 1/2019 olevassa hinnastossa on virhe jonka, vuoksi kaikkien K200 jälkeen listattujen kasvien hinnat ovat siirtyneet väärälle riville.

NOUTO

Tervetuloa noutamaan orkideoita lauantaina 11.5. kello 10–16 osoitteesta Riippakoivuntie 12 A, Espoon Pohjois-Tapiolassa. Paikan voit tarkistaa tästä kartasta. Puhelin 040 839 5246. Suosittelemme käteismaksua, mutta myös korteilla voi maksaa.

MATKAHUOLTO

Matkahuollon kautta toimitettavat tilaukset pyritään lähettämään eteenpäin perjantaina 10.5. Laskuun
lisätään Matkahuollon rahtimaksu kahdeksan euroa sekä lisäksi 30 senttiä jokaiselta kasvilta. Toimituskulua Saksasta
Suomeen ei veloiteta. Matkahuolto lähettää tekstiviestin, kun paketti on noudettavissa. Matkapuhelinnumero on tämän vuoksi
välttämätön tieto. Emme lähetä tilauksia postin kautta.

HUOMAUTUKSET

Jos sinulla on huomattamista kasvien laadusta tai löydät toimitusvirheitä, ota yhteyttä kahdeksan päivän kuluessa kasvien vastaanottamisesta joko sähköpostilla ari.matikka@suomenorkideayhdistys.fi tai puhelimella 040 550 8265. Ongelmatapauksista kannattaa ottaa selventävä valokuva.